Screen Shot 2016-11-17 at 14.49.17.png

Akne

Med svære akne-problemer, ser vi ofte en overvægt af mandligt
kønshormon i din krop. Ganske lidt ubalance påvirker huden. Det kan også
skyldes mere voldsomme problemer med fordøjelsen. Akne skyldes en
vækst af en særlig hudbakterie, som lever af hudfedt. Jo mere fedt, jo
flere bakterier. Den naturlige og sunde måde at bekæmpe denne hudtype
er ved hjælp af den rette kost, livsstilændring, behandling hver 3 uge
og dagligt A-vitamin. A-vitamin er det eneste molekyle, som er bevist
til at kunne afhjælpe akne og fedtet hud.

Forløb rettet mod akne

Akne: forløb på 5 behandlinger hver 3 uge.
1 behandling 1.30 introduktionsbehandling med scanning, samtale og vejledning og behandling.
4 behandlinger 70 min (scanning af huden ved sidste behandling)

Hvorfor?

Dybderensende, antiinflamatoriske og beroligende behandlinger, med udelukkende brug af produkter særlig udviklet til akne. Massage teknikker som hjælper og styrker huden og cubbing som er kendt for at have gode resultater på Akne. Huden vil blive grundig dybderenset ved hver behandling og på den måde får vi bugt med bakterier og forkert pH balance.
Dit forløb bliver skræddersyet ved første behandling.
Det anbefales at købe start pakken (antioxidant gel, avst 1, sebugel a og ansigts cup)

Køb din produktpakke online eller ved 1 behandling. Husk at booke alle dine behandlinger med det samme. For bedst resultat!

Hudkonsultationen er rettet netop mod kunder med svære hudproblemer såsom akne.

Ved at begynde med en Hudkonsultation, har vi ressourcer til at starte og planlægge et holistisk, tilbundsgående forløb.

Derefter har vi udviklet et akneforløb med behandlinger hver 3. uge i 15 uger. Du får 5 omgange af vores 70-minutters-behandling, og en afsluttende evaluering med scanning ved sidste behandling.

Dette behandlingsforløb er gennemtestet og sammensat for at sikre det bedste resultat for akne-problemer. Hvis du oplever hudproblemer, er det ikke nok at komme hver 4 uge eller efter behov. Vores erfaringer viser tydeligt, at behandlinger hver 3. uge giver de bedste resultater i samarbejde med kost, hudplejeprodukter og livsstil.

Uanset om du efter konsultationen vælger at starte et behandlingsforløb hos os eller blot ønsker ekspertrådgivning, anbefaler vi alle nye kunder med akne at begynde deres behandling med en Hudkonsultation.

En konsultation varer 55 minutter og koster 1.395 kroner.